Saturday 10 October 2009

my mummy .







she is my heroes . ma vry2 good listner (cm2 prob aw aku ley story kt ma aku ) ,bwk keta gile laju o .,sekepale cm aku ,vry sporting ,ta pnh kong2 aku ,sume mbr2 aku ma taw n the most aku ta dew secret nan ma . pdai masak2 ,aku mmg ta ley idop tnpe ma .korang pn de ma kn msty rase pe yg aku rase kn .,em ,lg .. aku kn jns ta suke blaja ,aku lg suke bout kecantikan .so ,ble de exam jew ,aku slumbe je ckp ,ma tdyh exam org byk tngl o ma if result byk failed ma jgn mara taw .hehe .then ma hnye wt muke je .tpy aku taw xde mak yg nk tgk ank dia gagal .tp nk wat cm ne aku da try tp x ley .ma ckp jnjie time exam besa jgn de failed da .insyallah ma .pasto if aku nk ponteng kola ma x pena larang .gile sporting arr ma aku .sayang ma sgt . no 1 could evr replaced my ma . i LOVE you so mch ma .ma masak yang paling sedap di antare yang tersedap ;) .

No comments:

Post a Comment